متن و ترجمه آهنگ gone از rosé

♡Tanya♡ · 13:59 1400/01/18

 

you changed your number, that’s why you don’t get my calls

می‌بینم که شماره ات رو تغییر دادی، به همین دلیله که به تماس‌های من جواب نمیدی

 

I gave you all of me, now you don’t wanna be involved

من همه خودم رو به تو دادم … و حالا تو هم نمیخوای درگیر بشی

 

Oh, yeah, yeah

اوه، آره، آره

 

I really gotta face it

من باید با واقعیت روبرو شم

 

Oh, yeah, yeah

اوه، آره، آره

 

ترجمه آهنگ Gone رزی بلک پینک

I just wanna be the one

من فقط میخوام که خاص تو باشم

 

But to you we’re already done

ولی برای تو ما تموم شده بودیم

 

Tell me, why’d you have to hit and run me?

بگو به من، چرا به من آسیب زدی و رفتی

 

Now I’m all alone, cryin’ ugly

حالا من تنها هستم و تلخ گریه می‌کنم

 

You broke my heart just for fun

تو فقط برای تفریح قلب منو شکستی

 

Took my love and just left me numb

دل منو بردی و بدون هیچ احساسی ولم کردی

 

Now it’s eight in the morning

حالا ساعت هشت صبحه

 

Hate in the morning (All because of you)

روزم رو با نفرت آغاز میکنم (همه اینا به خاطر تو هست)

 

Am I the story that’s sad and true?

آیا من داستانی ناراحت کننده و واقعی هستم؟

 

I can feel the pain, can you?

میتونم درد رو حس کنم، تو هم میتونی؟

 

You had to be the one to let me down, to color me blue

تو همون کسی بودی که نا امیدم کردی

 

Hate to see you with someone new

متنفرم که تو رو با یه نفر جدید ببینم

 

I’ll put a curse on her and you

من به تو و اون یه نفرین خواهم فرستاد

 

Ain’t no looking back, now you’re dead and gone

دیگه پشت سرم را نگاه نمی‌کنم، حالا تو مردی و رفتی

 

My love is gone too

عشق من هم از بین رفته

 

All my love is go-o-o-o-o-o-o-ne

تموم عشق من رفته

 

All my love is go-o-o-o-o-o-o-ne

تموم عشق من رفته

 

All my love is go-o-o-o-o-o-o-ne

تموم عشق من رفته

 

All my love is gone

تموم عشق من رفته

 

Now you’re dead and gone

حالا تو مردی و رفتی

 

All my love is gone and the hate is gone

تموم عشق و نفرتم از بین رفته

 

I’m standing all alone

من تنها ایستاده‌ام

 

And I’m searching for something

و دنبال یه چیزی می‌گردم

 

But I can’t feel nothing

ولی من نمی‌تونم چیزی رو حس کنم

 

I’ve packed my bags and go on

وسایلم رو جمع کردم و دارم میرم

 

دانلود آهنگ Gone رزی بلک پینک به همراه ترجمه و متن آهنگ

This don’t feel like home

اینجا حس خونه رو به من نمیده

 

Too much on this swaying boat, I feel so used

توی این تکان های قایقم احساس میکنم خیلی ازم سو استفاده شده

 

How am I supposed to live without you? I refuse (Yeah)

من چطور باید بدون تو زندگی کنم؟ من قبول نمی‌کنم (آره)

 

I just wanna be the one

من فقط میخوام که خاص تو باشم

 

But to you we’re already done

ولی برای تو ما تموم شده بودیم

 

Tell me, why’d you have to hit and run me?

بگو به من، چرا به من آسیب زدی و رفتی

 

Now I’m all alone, cryin’ ugly

حالا من تنها و تلخ گریه می‌کنم

 

You broke my heart just for fun

تو فقط برای تفریح قلب منو شکستی

 

Took my love and just left me numb

دل منو بردی و بدون هیچ احساسی ولم کردی

 

Now it’s eight in the morning

حالا ساعت هشت صبحه

 

Hate in the morning (All because of you)

روزم رو با نفرت آغاز میکنم (همه اینا به خاطر تو هست)

 

Am I the story that’s sad and true?

آیا من داستانی ناراحت کننده و واقعی هستم؟

 

I can feel the pain, can you?

میتونم درد رو حس کنم، تو هم میتونی؟

 

You had to be the one to let me down, to color me blue

تو همون کسی بودی که نا امیدم کردی

 

Hate to see you with someone new

متنفرم که تو رو با یه نفر جدید ببینم

 

I’ll put a curse on her and you

من به تو و اون یه نفرین خواهم فرستاد

 

Ain’t no looking back, now you’re dead and gone

دیگه پشت سرم را نگاه نمی‌کنم، حالا تو مردی و رفتی

 

My love is gone too

عشق من هم از بین رفته

 

All my love is go-o-o-o-o-o-o-ne

تموم عشق من رفته

 

All my love is go-o-o-o-o-o-o-ne

تموم عشق من رفته

 

All my love is go-o-o-o-o-o-o-ne

تموم عشق من رفته

 

All my love is gone

تموم عشق من رفته

 

Now you’re dead and gone

حالا تو مردی و رفتی